halli hallå<3

Hejj
det var ett tag sen jag blogga nu:/( men ni överlever skulle jag tro) ;P tro ska se om ag kommer ihåg allt va jag har gjort:) jag clara och ida var på lisse på måndagen efter att jag och CLara bada:) vi alla vann 2 små plopp på plopphjulet var och Clara vann 1a pris på bilhjulet...  nästa dag hände inte så mkt förutom att jag skulle köra cross i 5 tim 4-9.. det var skit jobbigt när det var så sjukt varmt!!! drack minst 2 stora vatten flaskor!! sen när jag kom hem var klockan halv tio, clara fråga ifall jag kunde sova över med henne och ida. jag ducha och gjorde iodninga mina saker och åkte till ida. men dom hade inte berättat at vi skulle sova i Tält! men vi hade det iallafall mysigt vi kolla på amarican pie 2 i tältet med idas lapptop. sedan orkade vi inte sova i tält så vi gick in och la oss i idas soffa alla tre och vi va uppe till 3 sedan var vi för trötta. nästa dag gick vi till LIsse och ida och CLara vann stjärnvinst Tillsammans! på marabou!! GRATTIS!! vi hitta några 96 killar som vi åkte kållerado med:):)
snart ska jag vara med ida och vi ska hitta på något;) senare ska jag och fmiljen till åby travet och sattsa på hästar en tradition i vår familj att åka dit en gång om året och satsa på hästar jag brukar alltid satsa på häst nr 4 och jag har vunnit två ggr :) tyvärr inga större summor men men ;D<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0