ny design:D

hejehej
idag är det söndag = vm i fotboll "holland vs Spanien!! inte för att jag är nått fotbollsfreak men VM måste man ju ha sett. jag håller tummarna för spanien:) nu är mormor och morfar här och fikar elr vi har precis grillat :I idag har jag faktiskt inte gjort något särskilt än varit i sisjön typ varit i massa affärer och tittat och sedan har jag fixat på bloggen ... skulle igentligen köra cross idag men orka inte i detta väder!! inte direkt lerigt utan mer som öken  skit varmt!!!<33 men om några vekor/dagar så ska jag och pappa och hans kompis och hans pojk (som också kör cross * upp till nån bana vid värnen  och alla 4 ska köra!! på nån ny bana som verkade as bra!. ska bli roligt !  men imon ska jag och familjen nånstans och sova typ 5 nätter på nått hotell vi ska vara vid något äventyrsland med bad:) nån dag ska jag lägga upp bilder om vad som har hänt den seaste tiden eftersom det var ett tag sen jag blogga ... men men som sagt ni överlever:P haha<3




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0