Clara<33

hej igår blev det inget besök hos jennifer :( för dom var sjuka ! kryyaa!!<3 så det får bli en annan dag<3 istället gick jag ocg familjen upp till långvattnet och grilla var där ganska länge! sen på vägen hem ringde ida och fråga ifall jag ville gö nått, jag gick hem och gjorde iordning mig och sen mötes vi vid fotbollsplan och gick mest runt och prata! vi gick till lekplatsen och där ifrån kunde man höra idas pappa ropa TORE!!(betyder mål på tyska) haha ida skämdes lite och vi gick upp och kollade. idas pappa kolla på fotboll mellan tyskland och england. han hejade såklart på tyskland!. haha matchen slutade 4-1 till tyskland och idas pappa var på väldigt glatt humör! sedan tog vi massa kort i gräset och på idas katt sniffi:) senare gick vi ner till fotbollsplan och kollade på killarnas träning och fellan kom också !<3 när deras träning var slut gick vi till vällsjön och tänkte bada med kläderna på !! men det blev aldrig så att vi doppa oss helt!<3


idag ringde jag clara och hon kommer när som helst nu(hon har med bad kläder för vi ska bada)!!<3 ida ringde  nyss och jag tror hon också kommer!<33





Kommentarer
elin

gud va fiin du e anna vi måste göra nått snart<333333333 puss

2010-07-15 @ 17:58:32
Anna

jaa!<3333333

2010-12-28 @ 19:15:10
URL: http://aannnaaaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0