Ida, Clara!!<3

heej
haha idag var jag med ida :D vi cykla till mölnlycke och köpte godis.) hah sen gick vi ner vid "sjön" vid trappaorna och ida mata fåglarna med några godisar och den ena godisen var jätte seg så ida spotta ut den och en and kom och börja äta på den men efter ett tag började anden att "hosta" och försökte få i sig vatten. ida blev jätte rädd och trodde anden skulle dö!! haha gud va rädda vi blev!. jaja sen gick vi hem till mig och åt och så ringde vi Clara:)  vi hade vatten krig med kläder på!! haha vi sprang runt med vattenpistoler runt min tomt!!:D hahah det sluta med att vi bestämde oss för att hoppa i poolen! med kläder på;P hahhahaha vi hade så kul när vi bada + att Frida (lillasyster) lekte med grannarnas barn så dom hoppade ju så klart också i efter att vi haft vatten krig mot dom med!<3 haha det var helt crazzzy dag synd bara att ida bada med mobilden i fickan!;/ jaja
nu väntar jag på ida!!!(hon skulle hem och byta kläder)
!!
// Anna:)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0