Midsommar!!<3

jippi


idag  är det mid sommar kl fem i kväll kommer massa gäster hit;) har städat mitt rum hela morgonen och fyllt 40 st vattenbalonger!! och blåsit upp 40 st vanliga balonger!! fast jag har inte blåsit för hand utan en stor "pump" har gjort jobbet;P (vi ska ha 5-kamp) :D  igår  var jag med clara och vi bada i vällsjön med kläderna! och sedan gick vi hem till mig och hoppa studsmatta och så åt vi mellis! sedan gick vi upp till lång vattnet och på vägen såg vi ett rådjur som bara stod typ 8 meter framför oss clara tog massa kort !!<3 haha vi badade med kläderna på i lång vattnet också! LInnea olsson var också där med sin familj och grilla! sedan skulle clara hem:( så då va jag med linnea!<3 hahah familjen olsson gick med oss hem och dom satt ute och prata till kl 24.00 för då gick dom hem:) jag och linnea fightades med små bröderna Calle och Pontus!! haha frida jagade dom under mitt fönster (tvåvånigt) så när dom stodd under så hällde vi vatten!! haha Men det gick ju sodär hah vi jagade dom hela kvällen såå kul Har alltid lika kul med deej Linnea!<3(Lennart) hahaahha seddan satt vi uppe och kolla på granfejden och åt popcorn!!<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0