star Camp slut!<3

ja nu har jga kommit hem från Star camp. Det har varit en underbar vecka med både skratt och gråt? Fast mest skratt skulle jag tro ;) hänt så mkt saker som vissa kanske inte borde ha hänt ni som var där fattar:bigeyes: haha ja vi var 13 stycken totalt från vårt lag pixbo!. och först så kom vi inte alla i samma grupp jag emma, alice p och ?linnea?  kom i gruppen 2 "små barn" medans resten kom i grupp 2 "större" men det ändrade vi på genast även om det var lite krongligt. vi sov i hulebäck i deras klassrum. vårt lag fick ett eget rum. men jag Antonia Clara, och Alice b ville vara upp länge! och dom flästa i vårt lag ville sova så vi ville inte störa dom så vi fick Byta rum:D visst det var väldigt trångt nästan ingen golv yta. man hörde ofta någon som  fråga -Har någon sett min strumpa?- har någon sett min röda tröja? -Nån som sett min necessär? haha men det gick iaf!<3 vi hade dans tävlingar på kvällen jag och Antonia var ett lag och CLara och Alice ett.  haha vi dansa till 7 milakliv/ martin stenmark och:  Bob – Airplanes [feat. Hayley Williams of Paramore] - Explicit Album Version.    träningarna började tidigt ;/ typ kl 8 vissa dagar. och vi var uppe till 2 minst varje natt!. även dygna till kl 6,30 en natt:D elr jag sov 1 timma elr nått men antonia, clara alice var vakna tsm med 2 andra killar från vänersborg. vi dygna tsm:P. haha killarna från pixbo + samuel :tired: fick också ett eget rum framför oss så vi kunde stå och prata med varandra;P haha förlåt var tvungen att måla på paint :blush: .



men iaf vi va på Lisse en dag sjukt skoj på dit vägen sovde vi nästan men på hem vägen då skrattade vi so bara den !! Alice fick Kramp i kinderna!!<3. ett par( elr bror och syster) satt framför oss (jag och Alice satt bakom. antonia och Clara satt bredvid oss) killen va typ full och börja snacka med tjejen han kände fast snacka och snacka han gossade in sitt huvud i hennes svarta krulligt hår och börja prata med det!. - carolina i ditt hår kan ju massa fåglar bo i  mm du har sånt stort hår att man inte vet vad som finns bakom! det ser ut som vågor på stranden. du ser ut som ett litet får barn. sammtidigt som han höll på att gosa med hennes hår och säga massa konstiga saker så såg jag och Alice ett Kryp i hans nacke! men vi sa inget! men när krypet höll på att krypa ner i hans nacke sa vi till honom att det sitter ett kryp i hans nacke  och han fick lite panik och sa till oss att ta bort det. och sen sa han att det var bra att jag och Alice sa till men egentligen hade vi inte tänkt att säga till för krypet hade syttit där en lång stund! haha jag vet att det låter kanske inte så roligt nu men det var det som tusan!<33 men på lisse åkte vi bara kolorado 3ggr för vi hade ingen lust att åka nånting annat. istället satte vi oss på ett berg  och sola!! jätte mysigt det kom massa fåglar som jag tog kort !! men dom andra tyckte bara jag var töntig som sprang efter fåglarna med min lilla kamera. :rolleyes: .  kommer bilder ! :D japp nu orkar jag inte skriva mer kanske kommer senare mer om vad som hände på star camp:D under tiden jag har varit på star camp har pappa satt upp poolen så ska ta ett dopp!<3
Glöm Inte Att Det Är Sommarlov!!<3
// Anna<3
























Kommentarer
alice börjesson

haha aa sjukt kul va de och när vi dygna och du sov blev de ju lite kul, och när du och jag sminka axel när han sov:))haha och ne va dansa och antonia skulle härma dig och alla killar titta på henne XD eller när samuel satt och sjöng;D hahaha och på bussen när vi va så flummiga och ibörjan när vi skratta åt att din mobil inte hade några baterier=D men krypet i nacken va ju klart. haha tack för dom dagarna anna:):):)<3333333333

2010-06-18 @ 11:35:32

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0