Dagen efetr midsommar/lisse

Hejj
i morsse åkte jag och min familj till rådasjön och bada, fast jag sola mest !! det var rätt kallt !! <33 sedan på efetrmiddagen  åkte familjen in till lisse tsm med familjen olsson!<3.  jag och Linnea gick runt där åkte bara flume ride och var inne på spegel huset!<3 En kille (linnea gissa på en 95a) kom fram till oss och frågade ifall vi skulle ut och ifall han kunde få köpa vårat guldpass åkband för 300 kr!<3;O vi sa nej och började gå där ifrån men han följde efter oss fast det visste inte jag så jag började snacka med linnea om att  300 kr var rätt mkt pengar och vad kan hända ifall han skulle fått åkbandet ,vi åkte ju ändå inte så mkt. linnea komentera också att en åkband kostar 295 (?? elr 255??)kr så han hade ju råd! sen så började jag snacka om att han var rätt snygg killen, men linnea började knuffa mig då kollar jag bak och där såt han! men jag tror inte han hörde?<3 haha sedan lite senare kommer han fram igen och frågar om vi inte kunde vara lite schysta och ge honom bandet. vi fråga vrf han inte köpte ett om han hade så mkt pengar men då sa han att han bara hade 250 kr...  haha sedan hittade vi ett av klippt guldpass åkband vid kollerado och vi tog med det ifall han skulle komma till baka!<333
haha det var en rolig da!!<3




i mon ska jag och familjen till kungsbacka och träffa på familjen samuelsson, !! länge sen nu!!<3 Jennifer(96a) och jag har känt varandra sen när vi var små det var ett tag sen vi träffades!<3 hon har en pool så vi ska bada i den!!<333

Kommentarer
Linnea

Haha han va ju lässkkii 95:a (; <3

2010-07-24 @ 16:06:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0