gbg-serien slut:)

hejjjj
igår var det filmkväll hon antonia,  3 skräckfilmer ;Ofast vi titta bara på två och halva the ring 2 ;)
gick hem runt elva eftersom jag skulle upp kl 7 nästa morgon -.- sista bgb seriens tävling och den var i blixås:) bra hemmaplan ;D men det var rejält sörjigt i uppvärmningen men det gick lite bättre senare.. första heatet kom jag 2a utav tjejerna (4st), det tyckte jag var riktigt bra eftersom jag är yngst av alla tjejerna ,16 år är dom äldsta , nästa heatet kom jag trea av tjejerna , efter att ha lagt mig två ggr;( men nöjd tycker jag att man ändå kan va :)det var 28 st som var med och tävlade.

snart ska jag iväg igen till en innebandy match ;) (om man orkar?)
haha♥ här är lite balla bilder som photofreak1.se/ har tagit under serien., ( där kan man kolla på fler bilder om man vill ;)






www.photofreak1.se




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0