6/9 Träning snart

hejj
glömde skriva det att i lördags gick jag och pappa med i en demostration ner från kvarnbyskolan ner till mölndalscentrum och demostrerade mot att mk pionjar ska bli tvungna att flytta banan elr till och med läggas ner ifall dom inte hittar ett nytt ställe där dom kan bygga en ny bana , och få ha kvar cross klubben pionjär;) haha det var några hundra som var med och demostrerade och folk gick runt i pionjärs klubbtröja (inklusive mig) och stora skyltar där det stod flera saker tex, "pionjär vräkta efter 48år" " håll era löften om nya banan!" " bostäder på en crossbana? nä skulle inte tro det!" hah massa från olika partier var där och prata;) o jag gick just med i en grupp på facebook som heter

Låt motocross-banan få vara kvar i Blixås

jaja

idag var det måndag igen då;) haha jag alice, anton och danne hade ju så kul på no och matte lektionerna idag hahaha,men idag är det också träning snart, tycker inte innebandy är roligt längre så jag och antonia ska kanske sluta;/<3-.-
<333333
ni kanske också har märkt att jag har gjort om bloggen hahhah jag som är såå duktig på bloggar.. noot! ;/
imon är det skolfoto  ;O

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0