bloggstart

wiee nu hade jag tänkt att börja blogga igen, efter ett långt uppehåll.
nu är det påsk lov! och idag har jag inte gjort så mycket än förutom gjort i ordning bloggen .. :)
väntar på att solen ska nå min altan så jag kan gå ut och sola!! klockan 6 idag ska vi till liseberg, det är en så kallad familjedag på liseberg så alla som jobbar på liseberg får ta med sina familjer hit. Alla aktraktioner är gratis och så är det nästan ingen kö så man kan bara sitta kvar och åka hur många gånger som hälst, och i spelhusen är allt gratis och i spelhjulen får man två nummer för ett:D nytt för i år är ju atmosfear!, jag vet inte om jag vågar, hoppas det, vi blir ju bland det första som åker den / testar den :o . men det är ju någonting att skryta om framöver att man åkte den först av alla ;) haha vi får se.
igår  var jag med ida vi var och shoppa på allum i det fina vädret :/ men sen gick vi hem och sola hos ida, senare på kvällen skulle vi ut och springa men det sluta med att vi gick aldrig och sprang utan istället sparka vi fotboll hela kvällen med ludvig och hans kompis (nicklas?)
japp nu ska jag ut och SOLA
hoppas ni får en underbar dag i det fina vädret! <3
Kram Anna

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0