påsklov

hejj förlåt för den dåliga uppdateringen :P idag var det den första dagen i skolan efter lovet, så seg men ändå snabb tur att solen har börjat lysa igen så man kan bli lite gladare än vad man blev av den dystra vintern. , nu jobbar vi med ANT i skolan (alkohol,narkotika,tobak) jag alice,josefin,ida, antonia ska göra ett rollspel som handlar om en julafton som blir förstörd pågrund av att pappan dricker för mycket (alice spelar pappa ;D) det ska bli jätte kul och vi ska vara nere i mölnlycke och filma också. några som vill vaar med som statister?;)
det här lovet har varit bland de bästaloven hittills verkligen ! men nu sitter jag utanför och solar samtidigt som jag gör en bokresension. -.-
nu har jag även tagit beslutet! nu äntligen ska jag sluta i innebandyn, både bra och dåligt... men jag orkar inte för dom tar det så seriöst nu, och alla som går i laget vill bli innebandy proffs och det är liksom inte min grej:P  jag ska istället börja i teater med sandra och emma, det är derimot min dröm att få vara med i en film ! så sjukt kul hade det varit. så det ser jag framimot!. bildbomb från london med ida frö ca en månad sen.
primark ! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0