France

hejj
klockan är snart åtta och jag har precis vacknat, idag är det torsdag och vi börjar halv elva! (Y)och slutar 1.
igår var jag och ida på F&S och träna i i en och en halv timma, det var jätte kul:) enligt maskinerna brände vi ca 400 kcal, och jag kolla hur mycket det var i en pizza, och det var ungefär 1000kcal!! :O haha vi får sluta äta pizza och leva på barnmat som kissies:) hahah
här om dan boka jag och alice äntligen flyget till Frankrike tsm med Antonia :D:D
det kommer bli underbart, vi ska åka till nice, där antonia har sin lägenhet!

Kommentarer
Vivvi <33

FAn vad sköönt.. Fubbigt :(

<33 ha det så bra där :)

2011-02-10 @ 14:36:45
URL: http://smokkis.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0